een bureau dat werkt aan jouw
offline communicatie

Online en offline communicatie hangen heel sterk samen, het is de kunst om beiden van elkaar te laten profiteren, want die worden in het echte leven volop door elkaar gebruikt. Het zijn zeker geen vijanden of tegenpolen van elkaar. Als ondernemer heb je ze allebei nodig.

Je kunt je merk als ondernemer versterken door een consistente merkidentiteit te gebruiken in al je middelen. Gebruik je website of de sociale media in je offline middelen zoals advertenties en flyers. Maar maak omgekeerd ook reclame voor je fysieke product of winkel. Iets tastbaars wekt vertrouwen bij consumenten.

Ben je tevreden of denk je dat het nog beter kan?
Wij helpen jou graag verder.

online

Meer bezoekers op je website door optimalisatie van je online zichtbaarheid. Klanten benaderen via sociale media en nieuwsgierig maken met een nieuwsbrief.

offline

Een advertentie met een mooi tekstje. Een flyer of folder in de bus. Opvallen in het straatbeeld. Grafisch ontwerp en drukwerk van heel klein tot extreem groot.

Visueel versterken

Je website en fysieke winkel (of kantoor) zouden elkaar ook visueel moeten versterken. In hoeverre lijken ze op elkaar? Wat is de indruk die je van het bedrijf krijgt? In het slechtste geval is de sfeer op de website totaal anders dan die in je offline locatie, waardoor je een belangrijke kans om aan je merk te bouwen laat liggen.

Hoe zit het met jouw mix?

De juiste mix tussen online en offline is dus heel belangrijk.
Winnaars zijn de bedrijven en organisaties die erin slagen online en offline op een natuurlijke en voor de klant prettige manier met elkaar te mengen.